გადავხედეთ საქაღალდეს, გავუზიარეთ ერთმანეთს სავარაუდო ნაშრომები და შეფასების რუბრიკები. მოვძებნეთ და განვიხილეთ სწავლების გზები სხვადასხვა ტიპის მოსწავლეთათვის, გავეცანით აქტივობებს ჯგუფის შესაქმნელად და მოსწავლეთა დასაწყვილებლად. გავუკეთეთ მოდიფიცირება სასწავლო პროექტის გეგმას.
დღევანდელი მოდულის თემა იყო შეფასების კრიტერიუმების განსაზღვრა. გავეცანით როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ რუბრიკები, ქულების მინიჭების სქემები და ჩეკლისტები შინაარსის ათვისების, 21-საუკუნისა და მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის პროექტზე მუშაობისას.
Комментарии
Отправить комментарий